Pages

Saturday, March 12, 2011

pepagi ceria!

yeah, di pagi hari termenung di tepi katil melihat tingkap ya...ini biasa dilakukan manusia...terkebil - kebil sambil berangan tak tentu pasal. yang perempuan dengan laki idamanlah, apalah kan...haha gurau sahaja ok. yang laki dah berangan artis2 antarabangsa jadi awek...sambil tersenyum sorang - sorang.

ok, apa kita nak buat pagi ni? pegi tanam sayurkah? owh, senang, kita akan laukan apa yang kita rancang semalam bukan... ada yang xrancang apa - apa?? owh, rileks, jangan gopoh, jangan gapah. bangun, wat sedikit senaman badan, terangkan otak jap. yang perokok tu bolehla buat air dan nyalakan rokok tu ok! kejap lagi mata dah cerah cket, kompom otak boleh jalan nak buat apa pagi ni.

perut ku laparla...aku yakin sama je ngan korang. x gitu? kan? haha dahla, mana ada orag kenyang bila bangun tidur! aku jolok - jolok pankreas dia kalau dia kata kenyang bila bangun pagi..itu raksasa sahaja ok!
hahaha
sudahla haikal, ko da mengarut panjang pepagi buta ni..
mengarut mencarut tak tentu pasal memang kelebihan luar biasa kau.
sudahla kal..penat aku dengar da ni...

ala, rilekla x..dah nama pepagi cuti ni kan. berborak kan bez...cuma aku berborak sorang jela kan..
maklumlah, aku bukan ramai membe2 dalam alam maya ni....
hahahahaha
tapi xpe, aku suka mengkaji dunia ni sebab kebanyakannya berlainan dengan dunia realiti. dari gaya, dari perangai, kebanykannya berbeza. BENARKAH?
hahaha
hanya TUHAN saja yang tahu....

JanGan MuDah PerCaYa SeGaLa LaGunYa, DenGaR IraMaNya dan HaYaTiLah LirIKnYa SeBeLum TeRiMa SeGaLa.

INI ADAT DUNIA.

:)

No comments: