Pages

Saturday, March 12, 2011

tak reti edit gambar? SINI.



Korang bosan?
xtaw nak wat apa?
tercengang kira motor lalu lalang depan rumah?
rilex!
korang boleh pegi kat laman web atas ni haa!!

buat apa?
ini laman edit gambar!
bagi yang malas nak bukak photoshop tuh, ley la g sini...nak gambar bujet2 lomo pun boleh...tryla!
ala, suka - suka kan...

pada aku, okla edit gambo kat situ.
xdalah lawa melampau sampai adobe photoshop jeling jeles...
xdapat lagi la nak camtuh, tapi okla...korang try sendirilah!!
x guna cakap banyak....

TRY SENDIRI!!     <------------- tekan sini


contoh aku edit gambo bila bosan. 20 saat je kot terbuang untuk gambo ni...(tipu)
tryla sndiri ok!

contoh jela....banyak lagi bnda boleh buat kat situ..main golf ke kan. eh, guraw! :D

bujet macho..padahaaaal.....

gambar ni lagi...sabo jelaaa...


4 comments:

me as liana said...

kalau yang hodoh pun boleh jadi cuna kah ? :D

Simpleblanklife said...

bolehla upkan 25 percent gitu..kah3...ala, mana ada xcun, semua cun kot...cuma xsemua orang nampak....:)

diana said...

nak gambo ala2 lomo jugak la...

Simpleblanklife said...

hahaha kalau dapat edit cantik, maybe boleyla kot...kah3...tapi serius smart web tuh...tryla! x berat mana pun...serius! :)