Pages

Saturday, February 5, 2011

Aku, Wanita Dan KITA

    wow, hot girls! mini skirt, white legs and young sister's shirt. opps, i forgot something, zebra underwear. can we call that hot?? F**K. i loOoOse my appetite ok! lost my mind sometimes. depends on pointer that that girl had in 'beautiful'. haha  


    ok, dalam bahasa melayu pula. saya selalu lihat GoriLLa di bandar. apa relevannya? melayu semakin tidak beradab dalam berpakaian. rambut kuning teh tarik. or nescafe lebih tepat. dengan singlet purple berskirt singkat. pada saya amat memalukan. kita ISLAM kan? ok, saya jahat. xlayak cakap camni.  (.........).




    mungkin kita kubur asing2. saya juga xdapat ke syurga lagi dgn amalan skarang. saya sedar. tapi tolonglah jgn tambah dosa saya lagi dengan pakaian begitu. ok, saya budak kampung. maafkan saya.




    maaf, jangan marah saya. tapi kadang siap ada si gelap michelin yang memakai pakaian seksi. oprah? bukan. ia ialah michelin!!




    sangat tidak seksi ok. menggelikan. orang gemuk cam kita ni kak, xsesuai pakai KETAT - KETAT. lebih2 lagi yang SENDATMENDATPADATMAMPATMELEKAT tuh.. nanti nampak macam makhluk di atas. Kestabilan mata manusia akan terjejas! tersenget jatuh memuntahkan darah. *hiperbola
haha


    jangan amek serius ini cakap - cakap. saya tidak menghina, mengutuk membuat spekulasi mainan semata. maaf.simple, mudah kata - kata saya. tiada yang pedas mahupun AUTA.

"pandai-pandai la fikir kan. kau sedar apa ada dalam mindamu bukan itu yang kau mahu. adat sampah itu kau sendiri cipta atas nama pemodenan. sedar tak sedar diri kau sendiri kau hanyutkan dalam belantara konkrit palsu penuh tipu daya. tanpa redha Maha Pencipta, kau hina diri kau sendiri. agama terabai, bangsa kau lupa. sejarah tipu kau kata. tanpa malu lidahmu. saya kecil, kerdil membisu di sini. tapi hati sayangkan kamu sebagai bangsaku. bangunlah melayu dari lenamu, tegakkan agamamu dalam nada sempurna. bukan hanya laungan palsu pembuka mata. ya, kita pandai. ingatlah semua. kita sama. saya kecil walau besar perutnya." haha :D

" Jangan kau hina bangsamu kerana ia darah keluargamu. Bersatulah dalam semua aspek kerana itu sebenarnya ujian untuk keamanan keluargamu sendiri."



mari solat berjamaah.

4 comments:

mardeyna said...

saya suka post ini okay..:D

Haikal Blank said...

hahahaha saja mencarut. jgn ada iri hati atau marah menguasai diri ok...tadi bosan2 je...hu3

Dol said...

peh sedappekatcukuprasa! post ni kaw2 punya. yelah kan kita laki2 bila nmpak yg SENDATMENDATPADATMAMPATMELEKAT tu~ mmgla tak boleh nak alih mata. kat times square walaupon lpas b eribadah tgok amoi seksi tergugat juga iman kan? nak elak pandang rugi. haha ceyt! xpe pandang sekali rezeki, 2 kali berdosa. ya tak?

Haikal Blank said...

hahaha kesendatan itu mmg mmbunuhku. mata jantan ku sering dicabul oleh mereka...kah3... sabo jela...