Pages

Thursday, June 23, 2011

Saya Blogger Hebat

Saya Blogger Hebat.




Ya, memang hebat.
Saya ada wajah yang tampan dan badan yang 'taff' macam Jason Statham atau Dwayne Johnson.
Bibir saya juga manis dalam menasihati orang lain.
Lagak ku kencang
Ayatku lagak.
Siapa lagi yang boleh mempertikaikan aku berada di sini kerana pengikutku sudah ramai.
Sekali ku petik, berpuluh ribu yang menyokongku.

Kau siapa?
Pegang anak buah ramai?
Ko hidup pun pakai duit pengikut.
Aku hidup pakai duit iklan.
Gua orang bisnes, ada projek luar macam - macam.
Kau ada?


------------------------------------------------------------


Adakah ini aku kalau aku terkenal?

11 comments:

Anum said...

hai
nice blog
salam perkenalan
follow me back
thanks

K said...

hahaha, bila nak famous kan? XD

dreary dreamx said...

lol

baben i loike-..-"

Haikal Blank said...

keroro! entahla...aku tak expect pun nak popular...cukuplah ada yang menghargai kehadiranku.

*perh, nampak geli ayat aku, tapi serius nih! HAHA

Haikal Blank said...

HAHAHA dreary, gua pun loike baben...:P

Unknown said...

jeng jeng jeng... makin garang.... makin solidarity... makin menyengat.....


beluncas dah jadi kepompong.... :)

Haikal Blank said...

haha yela tuh!

tak adalah best mana pun. sedang belajar dari abangla ni...

*masih mencari satu trademark menulis. tak dapat lagi

Aesya Zealous said...

biase la..dunia ni kan dh kronik.. hahaa.. yg femes diagung2kan..sampai lupa yg maha Esa..

Haikal Blank said...

entahla. masing2 kan? hehe

ok, aku pun dah naik kronik. dah maghrib dah. Jom!

. said...

:) hebat ?

femes ?

Haikal Blank said...

haha itu cerita yang aku nak sampaikan sebenarnya....:)