Pages

Monday, May 9, 2011

Pakcik Nipple

Berkepul asap rokok pakcik itu. Surya 16 hitam menjadi pilihan. Direnungnya sekelompok gadis yang berlalu sambil melekek - lekek ketawa. Mungkin keturunan kuda wanita barangkali aku fikir. Pakcik itu tetap merenung tajam. Apa yang dia fikir agaknya? Semuanya misteri.

"Rol, cuba ko tengok orang tua tuh, kehkeh macam merbahayakan kesihatan je aku tengok dia." ku cuit adikku yang khusyuk melayan sisha sialan itu. Perlahan tangan orang tua itu dimasukkan kedalam bajunya. " Wei, dia nak keluar pistol ke apa tu? Dia dah seluk - seluk baju bagai tu haa."
aku melihat dengan tenang. " Tak mungkinlah weyh, takkanla tengah - tengah bandar ni dia nak buat macam tu. Berani lak kan. Walau aku tengok muka orang tua ni macam tak betul je." jahat betul kata - kata aku. Lantaklah, aku jujur memang pakcik tu pelik sedikit.

Kumpulan wanita tadi hilang dari pandangan. Kekecewaan jelas kecewa dari matanya. Tapi dia tetap tenang di tempat duduknya sambil meneguk air kopi panasnya sekali sekala.

Matanya meliar lagi. Ya, sudah terpaku ku lihat. Aku mencari pada siapa mata pakcik tadi tertumpu. Aku mencari sekadar ingin tahu. 

"Rol, pakcik tu dah aim orang lain lak dowh! Ko tengok mata dia, dia ngah tengok minah rempit tu lak"

" Pakcik ni ada dendam dengan awek seksi ke apa? Ke dia fobia anak dia seksi ke apa. Gila je aku tengok muka pakcik ni. "

"Aku rasa pakcik ni ada parut kat badan dia yang perempuan seksi dalam hidup dia pernah buat kat dia. Bekas tikam ke apa ke kan. Rasa sakit bila nampak pempuan seksi lalu"

"Asal kena seksi baru dia seluk - seluk baju dia??"

"Ko ni bodoh ar Rol, kan aku cakap tadi, maybe bini dia dulu seksi, penah tikam dia. Dia macam fobiala tuh agaknya"

Aku mula mengabaikan kewujudan orang tua itu. Lantaklah apa dia nak buat. Malas aku masuk campur hal orang lain. Ku cucuh winston sebatang sebagai tanda sudah bosan melepak.

seketika kemudian.........

KAHKAHKAHKAH...
gelak tawa menghiasi meja kami malam itu

Pakcik tadi terselak bajunya sehingga menampakkan dadanya 80 peratus. Persoalan tadi terjawab tentang kenapa dia menyeluk bajunya.

'dia sedang menggentel puting teteknya'

Ah, sialan. Pakcik ni buat lawak 18 sx pulak kat tengah bandar nih. Mungkin wayar kat kepala dia ada terbakar cket kot. Sampai macam tuh sekali bila nampak awek hot lalu. Tak faham aku.

----------------------------------------------------

masa berlalu. Malam memang tempat lepak pakcik tadi di kedai itu. Kami memanggilnya pakcik nipples. Kurang hajar betul perangai budak - budak ni termasuk aku memanggilnya begitu. Tapi gelaran je, tak adalah kami jerit panggil pakcik tu dengan nama tu. Kan jahat sangat tu.

agak - agak korang, apa kes pakcik tu sampai jadi macam tu?

dunia - dunia.

20 comments:

kaizen said...

demmm.....

*klo aku mmg da gelak guling2 kt c2 gak...

huda jamil said...

fuh bile pakcik melucah x terkate la...mgkn dgn memegang nipples pkcik tu bole hlgkn keresahan? ahaha

Hakim IS Mikah said...

macam gambarr profile pic ko tak laki tu?bukan profile skang..yang lama tu...

aniss said...

hahaha nasib baik dy buat sendiri, kalau kau yang tolong _____kan mmg gila ah kal ! haha

adwafarahin said...

dem gila x senonoh
citt!

Alin said...

kalau betul wujud pun pkcik tu, harap jgn jumpa lgsg la. huhu

Simpleblanklife said...

kaizen, aku dah nak guling2 dah, tapi cover2 bai...takut menjatuhkan maruah lak. hahahahahaha giler lawak sial!!

Simpleblanklife said...

Huda jamil, pakcik tu mungkin kehilangan resah, tapi aku sebagai lelaki yang melihat pun resah, apatah lagi gadis2 yang turut melihatnya??

HAHAHA aku no komen...

Simpleblanklife said...

Hakim, adakah pemilik blouse berwarna pink? yang berjambang tuh? HAHAHAHAHA

Simpleblanklife said...

aniss, aku cuba tolong dia, tapi aku tak reti nak tolong macam mana...err...ruang kosong kau letak tuh menimbulkan 1001 pertanyaan. dan jawapan yang aku fikirkan semua tak senonoh. hahahaha cibet! :D

Simpleblanklife said...

adwa, rilek, jgn emo...kalau nak tgk gelagat pakcik tuh, aku taw port dia skarang lepak memalam..hahaha jom trun kluang jom. KAH3...

Simpleblanklife said...

haha selagi ko tak trun lepak kat kluang memalam, kau tak kan jumpa kot...jangan risau...HAHA

ummu najwa ladzim said...

lawak gila..mengidam bini baru agaknya..ciss..

Simpleblanklife said...

HAHAHA tak tawla geng yang tuh.. umur orang tua tuh dalam 50 an la...aku rasa ada zengg cket pala dia kot...:D

mardeyna said...

erk. okay. saya speechless. tapi sebaik dia x seluk sluar dia kan. opss. maap. -.-

hanisa sabrina said...

kahkahkahhhh.
agaknya pakcik tu teringin kat awek2 tu. tak dapat buat betul2 , buat kat diri sendiri je dah.


BUAHAHH

Si DauN CeRi said...

errr.... die ade masalah jiwa ke ek? ataupun masalah nipple? byk gak kemungkinan ni.. huahuahuaaa

Simpleblanklife said...

HAHA mardeyna!! aku mungkin muntah2 kalau dia seluk sluar dia ok..elak kena terajang je dengan tokey kedai tuh haa....hahahahaha

Simpleblanklife said...

hanisa, aku rasa betul kot yang tuh...dia dah renung lama je aku tengok. geram kot tuh...HAHA

Simpleblanklife said...

kau orang pertama menimbulkan isu itu!! mungkin dia ada penyakit kot kat puting dia tuh.,,.siapa tahu kan? hahaha tapi mnimbulkan syak wasangka tuh....KAH3