Pages

Saturday, May 28, 2011

Diari Po'ah

" Ko nak taw, anak si 'roxette' janda tu semalam dah kena tebuk tupai. Kali ni aku kompem Po'ah oii...Aku dapat dari sumber dipercayai ni. Member baik aku sendiri yang cerita. Takkanlah aku nak menipu Po'ah oii. Ini Jennifer  la, tak pernah menipu."

Si Po'ah hanya berdiam diri. Tersenyum.

" Anak kau nak pergi mana tu Jennifer oii? Dengan laki mana tu? " Po'ah bertanya kepada jenniferla kan.

" Dia keluar minum la tu..yang tu kawan dia, dia yang kata...malas dah nak tanya."

Anak si Jennifer terus berlalu dengan motor RXZ lelaki misteri itu. Sambil pinggul diletak kemas di seat belakang dengan postur sedikit bongkok ke hadapan. DADA disandar khas pada penunggang hadapan dengan enaknya dan bau 2T mengimbau memori motor Pasola. Sangat indah.


" Paling teruk, aku ni kencing berdiri je. Tak adalah pergi naik motor dengan singlet nampak lurah atas dan bawah dengan seluar jeans paras separuh paha tu," bisik hati po'ah.

"jennifer oii, kau sibuk hal anak orang kau laju. Aku harap anak kau dapat tahan dan simpan dara dia dengan perisai singlet dan seluar pendek tuh. Susah nak bukakla kan orang cakap, ketat. Kalau pakai baju kurung ni senang, selak je. Lantak kau lah jennifer." Po'ah bergosip sendirian.


* Jom pergi minum. Gua haus

6 comments:

suha said...

ni la org tua-tua ckp..gajah depan mata xnmpk,kuman seberang laut nmpak lak (^_^)

kaizen said...

kah3....

Simpleblanklife said...

Suha, biasalah tuh....dah macam adat dalam kehidupan...tak bergosip, tak bezla kan...HAHA

Simpleblanklife said...

HAHAHA kaizen, aku percaya kau ketawa ikhlas...haha

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

hahaha. standard la makcik2 kat kampung memang camni..kalaut nak gossip anak orang jeeeee..grrr

Simpleblanklife said...

hahahah biasalah tu kan. memana pun sama. kat tempat kerja, belajar semua sama je. Apa salah rilek je pk hal sendri dari sibuk hal orang lain. HAHA entahla kan....:P