Pages

Wednesday, April 6, 2011

Cool Header? Boo...

fuh, setel satu presentation. mood aku memang hilang. lepuh. hancur. pertama kali aku di cop kurang ajar oleh panel. aku keliru, sama ada aku tidak professional or dia? ya, aku student, dia tenaga pengajar. aku tahu dia terbaik. aku yang silap dan kurang. maafkan saya puan. saya tidak sengaja. saya cuma berkata benda yang saya buat, saya bukan niat mahu melawan. nada saya juga perlahan. tidak pernah meninggi suara. saya betul - betul mintak maaf.
perlu ke letak? padahal sama je yang kat atas. haha


aku tidak mahu bercerita lagi tentang ia. ia perkara yang sudah lepas. biarlah. perasan apa yang baru? header aku? haha aku tiba - tiba teringin nak buat macam tu. rasa macam stylola pulak. tak gitu? haha jom ramai - ramai buat header macam ni. kalau seribu blog buat gambar macam ni seminggu mesti stylo kan. dunia blog ni mesti penuh gelak tawa. ok, aku dah jauh terpesong. idea aku ni macam dah melalut sangat - sangat dah ni.




Opss, aku memang agak bz buat masa sekarang ni. blog tak berupdate bagai, entry kalau ada pun, nampak sangat macam tak bersedia. biasalah, hujung - hujung sem sebagai pelajar ni memang penuh dugaan,. time tu lah semua projek nak anta, memang hampir - hampir meletup kepala aku yang kat atas ni haa...aik, ko ni kal, dah nama kepala, mestilah kat atas...apedaaa....SIAPA KATA? ada apa kepala kat bawah.

mana? STOP!! aku dapat cam ada 2, 3 orang dah fikir bukan - bukan. ok, tarik nafas...tenangkan fikiran, ubah mind set sekarang. aku maksudkan, kepala lutut. KEPALA LUTUT. bukan kepala TeKaK atau kepala takuT. jangan fikir benda - benda kotor ya.

aku dah sangat jauh dari landasan bebelan aku. err...aku membebel memang tak bertajuk pun. sabor jela ea. aku ni menulis blog memang suka - suka hati. tak ada bahagian - bahagian khas or whatever. memang memeningkan korang bila nak baca kan? ala, bukan ada orang nak baca pun............* nada touching

sudahlah labu, siapa baca post ni, meh kutuk header aku meyh. aku memang suka orang kutuk aku, paling kurang ada orang nak komen. xdelah aku bosan. kat facebook pun aku tak ada idea nak wat status apa. ada 9 orang je like. haha tak ada sambutan. sabar jela....dahla, jom wat assgnment!

SELAMAT MALAM!!

assalamualaikum......................

3 comments:

Mya said...

dasyat header ney..pakai apa ye? :)

Haikal Blank said...

pakai apa? err...aku print skrin je....yang sebelum tu, pakai photoshop je....aku main try2 je...tak reti pun

Invisible Me said...

hedader cantik menarik tu. da bomb lah.
tolong buat satu. hehe.