Pages

Thursday, April 28, 2011

25 Senarai Wanita Murahan ( katanya...) SIRI 2

Peh! tadi aku baru menjawab satu paper exam sem ni. agak senangla sebab penuh jawapan aku. Ulang balik? senang? susah ok!! aku jawab penuh pun sebab dia objektif, memang penuhla kan, tapi penuh dengan tembakan - tembakan keramat pensel 2B aku tu haaa.

Ok, aku nak sambung entry semalam tentang 25 gadis murahan Malaysia tu. Bagi yang dah baca semalam tu, ini sambungan dia. Nak baca?

JOMLAH BACA JOM!!


Sambungan Dari Entry Sebelum Ini...

15. Bila kau lepak ngan member yang hot stuff, hensem-hensem, kool, kau tak pulak nak tegur member kau yang pakai tudung serabai plus muka berminyak 'she's not my friends..please lah'
Yang ni memang memonopoli pasaran kejengkelan manusia sejagat. Orang macam bujet – bujet hot ni memang amat rendah martabatnya. Siapa tak benci kan? Berlagak macam haram. Aku sokong point ni. Err…rasanya laki pun ada yang macam ni kan? Entahla….

16. Kau tenung-tenung mamat yang cam kool supaya mamat cam kool tu perasan kewujudan kau sambil buat muka tahi
Nak buat macam mana kan? Dah mamat tu cool, macho, memangla mata tak lepas nak pandang! HAHA tapi sedia jela ngadap muka tahi mamat tu lepas taw ko tenung dia semacam. :D

17. Kau order makanan itu ini sebab gambar dekat menu cantik..tapi bila makan 3 4 sudu kau cakap tak sedap..lepas tu tak habis..lepas tu ngadu lapar..g makan kat tempat lain pulak..nak terajang muka kau siot
Yang ni mungkin sebab brader ni kebengangan melampau kerana terpaksa berbelanja lebih untuk payung kat kedai lain lak. Sejujurnya kan tak elok ngadu – ngadu bagai. Redha jela. Kita ingat balik orang – orang yang miskin tu. Diorang ada dapat makanan sedap – sedap? Ada diorang dapat pergi McD bagai? Tak rasa bersyukur lagi? Korang mungkin bukan manusia kot….

18. Kau tak pandai buat tu, buat ni..tanak pegang tu, pegang ni..alasan kau kotor, jijik..habis sapa yang nak buat kan?
Yang ni diklasifikasikan sebagai gedik melampau. Hei, macam mana nak jadi seorang ibu yang baik kalau semua ko nak geli? Kalau jadi gadis tuh, kenalah taw gak benda – benda basic sebagai isteri. Kalau pegang ikan pun geli, memang mintak penampo dari laki ko nanti ok. Err….Basuh taik anak dalam pampers geli tak?

19. Pakai tudung, baju kurung, manis..dalam wayang, dalam kereta, huih....bukan main sandar-sandar, peluk-peluk, ramas-ramas..baik tak payah pakai tu semua..selalu nampak kat highway
Ini bukan lagi membuat orang benci, tapi turut boleh menimbulkan kekacauan. Mungkin dibelasah orang kampung, siapa tahu kan? Aku selalu nampak kat dataran dan takut nak jenguk kat highway sebab takut hantu yang ada dalam kereta tu. Memang murahan kan?

20. Kau cerewet..kena buat semua benda macam kau nak..kalau tak sama macam kau nak, kau angin, kau merajuk, kau marah..cuba kalau kau buat kerja yang orang cerewet macam kau..muncung je mulut kau
hahaha yang ni pada aku kelakar. Ia tak adalah pada semua, Cuma segelintir. Gadis macam ni biasanya ego dia tinggi. Kau orang ada ego tinggi macam ni tak?

21. Kau merajuk ngan mak kau, kau merajuk ngan bapak kau, pakwe pun buat taek ngan kau..kau ngamok, marah, benci & merajuk..last-last kau decide kau bunuh diri..terjun dr bumbung Pavi..tapi tak mati pun..silap-silap kena buang keluarga..lagi shit hidup kau
Yang ni secara keseluruhannya pada aku, amat BODOH. Kalau dengan mak bapak pun ko nak merajuk, memang dasar anak derhakalah ko. Pakwe buat taik, ko pergi bunuh diri, baguslah tu. Lagilah senang  idup pakwe ko nak carik awek lain. Kalau ko mati boleh jadi hantu, bunuh pakwe ko tak pe la jugak. Ni korang direct ke neraka. Sapa nak tolong?

22. Lepak ngan sekutu gediks kau ketawa kuat kuat, buat onar..masing masing dressed up fancy nak mampos. Skali awek pakai tudung litup melintas korang pakat usya atas bawah atas bawah ramai2. pandangan jijik like 'eww she dont have style..yucks' emang gud gud la kau
Komen ku pendek je kot untuk ini. Err…kau rasa neraka tu lagi stylo ke?

23. Mekap tebal ala ala mak ayam..atas mata tu dah macam pelangi..tambah plak bulu mata palsu..klip pah kip pah mata tu dah macam berus cat..kelopak mata tak larat nak angkat..cam sial.. satu level ngan bapok belakang lorong haji taib..
HAHA ni realiti! Kebanyakan lelaki tak suka perempuan yang mekap tebal. Biar sedikit – sedikit, pakai yang asas – asas je sudah janji muka tak nampak berminyak. Ini tak, mekap dah macam letak cat kat muka. Pipi merah saga haaa….Dari cun, dah jadi patung kat shopping complex.

24. Pakai baju sikit lagi nak 6pak puting..lengan himpit tetek bagi terkepit..konon nak bagi nampak lurah lebih menonjol pastuh snap gamba dari atas supaya nampak yg dalam baju tu... buat pulak muka bersyahwat sambil lidah terkeluar.. what the hell..saje menambah bilangan owang laki masuk narakka jahanam
Peh, yang ni aku no komen la..hahaha sebab aku pun gatal – gatal tangan nak tengok gak gambar – gambar dari atas yang nampak dalam – dalam tu. Kesimpulannya? Lelaki memang pantang tengok gambar macam ni. First sekali sebelum kutuk, kitorang akan tengok dulu 33 hingga 5 saat. Apa tak murahan buat gambar macam tu bagi satu dunia tengok.

25. Kau buat facebook ni macam medan memperagakan diri..kau upload beribu ribu gamba muka kau je sampai 10 album.. bila ade org puji kau jawab 'ala shayer tark syomel pown..beshe beshe jew' nyampah siot
hahaha biasalah ni. Brader ni memang benci ye album bersepah kat facebook dengan gambar – gambar HOT gadis – gadis Malaysia. Tapi bila dah dialog gedik camtuh, err…memang annoying sangat lah. Apa kaitan dia dengan murahan? Dah gambar ‘ HOT ‘ bersepah, memanglah murahan namanya. Tak gitu?



Cukup pun sampai 25. Amacam? Ada yang terasa? Ala, rileklah, bukan apa pun. Aku tahu bukan senang nak berubah. Aku ni pun dari dulu nak berhenti isap rokok, tapi tak dapat jugak nak berhenti. Hati tak kuat lagilah. entahla, dah beribu orang marah, nasihat dah. Tapi tak masuk juga. Sabar jela ye mak. Anak mak ni degil.

Korang tak ada apa - apa nak komen ke? Iskh, janganlah macam tu. Aku menanti korang luahkan isi hati korang ni. Nak marah ke pangkah pun aku tak kesah. Aku kan peminat anonymus ( entah betul ke tak aku eja ) hahaha
gurau jela. Aku tak memaksa, cuma mengharap.keh3



*Menaip sambil mendengar lagu Kotak Hati. mendapat idea dari ADWA KACAK. haha dia gadis ok. Aku macam dia jugak. sedang mendengar 'over and over again'.




Ini SIRI SATU ( 1 ) ----> HERE,SINI

11 comments:

amirah syahida said...

sokong ! :)

Haikal Blank said...

hahaha thanx kawan!! kau memang private profile kau kah?

cik gojes :) said...

CG takde keje, tu yang gatai nak jawab isu nie...so, no offence yee =)

http://mirad-myrad.blogspot.com/2011/04/cg-jawab-24-senarai-lelaki-murahan.html

syazwan said...

papa2..banyak pengalaman kau ni..

budaknerd~ said...

papa! ha amik kau serangan balas :) mau share kt fb x agak2?? hehe

http://mirad-myrad.blogspot.com/2011/04/cg-jawab-24-senarai-lelaki-murahan.html

Haikal Blank said...

CG! yeah, aku dah baca! hahahaha stylo2...untung rambut aku tak pacak ye..keh3

Haikal Blank said...

hahaha share aje kalau suka. hahaha peh, dah ada serangan balas ye tin! aku dah baca dah! kelaka dowh! hahaha memang ramai laki terasa kot kalau baca...haha

Haikal Blank said...

BOYAK! mana ada pengalaman...aku banyak belajo dari ko je ni kot...kau kan idola aku. haha

budaknerd~ said...

huhu sebab tu aku malas nk pg share,kang xpasal2 aku plak yg kene sembur,haha :P

Haikal Blank said...

hahaha ok2...ala, tak ada nya kena sembur...anggap sebagai lawak sudah! kah3...:D

Anonymous said...

No.17 tu aku. kuaja. ouch. nasib baik bagi kau makanannya. dah. hahahaha. jauh kan aku jalan2 petang2 ni. sampai tahun 2011 punya benda aku komen.