Pages

Sunday, March 6, 2011

SeNi LukiS? bukanlah

ini bukan serita atau sewaktu dengannya. ini bukan drama. ini hanya imej dusta. kutukan anda amat saya harapkan. pujian? sentiasa saya impikan. hahaha


ala, ini aku nak letak hasil seni kononnya yang buruk tu haa....sesaja nak tunjuk. aku kan KAKI MENCAPAP.
iye ke?
ah, lantaklah, bukan ada orang tgk pun kot...hu3



apakah ini? mengarut.
bukan akulah!
   



ke bawah
sambungan

bujet nak wat border tuk header.

orang orangan

tangan tersangkut la lak. eh, ada rupa tangan ke tu?

7 comments:

r-5 said...

wh ko lukis sendiri ke? stylo2! hehe. likis guna apa ni bro?? adobe? power gila!

yaya_flanella said...

kreatiflah. gud job bro. ;)

Simpleblanklife said...

haha software ape entah..bangang2 je...haha xlawa pun....dah abeh serius pun jadinya camni je! haha

wah yaya! thanx! haha mengarut2 dalam lukisan je nih....pasnih wat post semua dalam lukisanlah! hahaha guraw....

yaya_flanella said...

apelah salahnya.. hee

Simpleblanklife said...

hahaha tapi penat woo! nak lukis pakai komputer ni leceh. nak gerak2 mouse bukan senang! kalau edit gambar dari google guna photoshop aku retila! hahaha lukis? fuuh...penat

mahfudzah said...

peh!superb cntik

Simpleblanklife said...

haha yela kau...padahal taraf tadika je nih. hahahaha pape pun thanx ok! :)