Pages

Monday, March 7, 2011

AKSI : LIV vs MALU

Nani? ok, bukan pasal dia. ramai marah aku nanti. diterjah keras carragher. fuuh, memang sakit tu. tapi aksi terbang rafael tak kurang hebatnya kan? biasalah, bila dah emosi, semua keganasan keluar. hahaha
penyokong Liverpool bersorak bagai nak rak. sebab apa? sebab ada penyokong arsenal dengan chelsea sekali kot! memangla macam nak roboh kedai mamak semalam. :)

game memang best. aksi serang menyerang sangat bergaya. cubaan tepat ke tiang gol dari Berbatov sudah buat aku stunned sekejap ya. asakan dan cubaan suarez memang tidak dapat dinafikan keberkesanannya dalam semua cubaan liverpool. dia amat membantu.

DIRK KUYT. Dia mendapat hatrik melawan MAN United. kompom dapat bonus melampau dia nih. haha

NANI? kegemaran dia ialah backflip selepas mendapatkan gol. tapi semalam dia di backflipkan oleh Carragher di tepi padang. cool kan?



sudahla, terima kasih liverpool kerana kembali membuka ruang kepada kelab lain memintas MAN U. baru aksi epl mencabar balik...hahaha
dah, jom ke kelas kawan - kawan. :)

2 comments:

HaKim is MiKaH said...

Suarez memang terbaek..tak rugi kelab Liverpool beli..SYABAS!!

(wah,gaya aku cakap macam pengulas sukan yg ada kepentingan pulak)

Baru aku faham apa yang korang rasa..demm

mahirahnazlim said...

haha terbaek larh ! * ceh mcm aku tgok HAHA