Pages

Thursday, March 3, 2011

PsSsT...PsSsT....Eyka DOMO Buat Bloglist La!!



Kenapa wa berminat nak join bloglist dia?

err...sejujurnya aku tahu bloglist tu apa pun dari eyka ni. aku faham ia senarai blog. tapi aku x faham langsung apa benda yang orang kecoh2 penuh kat ruangan dashboard aku. maaflah, aku memang sangat2 baru dalam blog ni. biasalah. selama ni jadi penulis senyap je. blog tu macam diari je kan. ah, panjang sangat lak. tak ada kaitan lak tuh!
okla, aku join sebab aku minat patung makhluk gigi tajam tuh. ganas versi comel. stylo siot. aku memang lambat gak bab domo2 la bagai. aku xkenal. sorry. tapi sangat comel siot!!! hahaha aku da jatuh hati.


ape benda blog eyka domo nih?

" blog ini kacak "


ini paling serius. dia mintak pendek, aku bagi la ayat paling padat ye. hahahaha




~ apa lagi nak tulis? ~

sudahla haikal oi. jom buat assignment.


6 comments:

Eyka said...

hahha..tentng ayat kacak itu memg tak leh blah! wakakakaka! suke..haha:)

tapi eyka suke entri ko ni la haikal..menjana minda btul lorh! hahaha:)

psst..psst..psst..domo cakp i love you manyak-manyk dekat ko..hehe:)

mecasih sudi buat jugk walpn kena pksa bagai ni! hee:)

Simpleblanklife said...

hahah menjana minda sangatlah kau! xdenye...banyak aku bebel sorang2 je...hahaha sabo jela sape yang baca tuh! kah3

wah, domo! trimas! bagi pinjam semalaman! hahahaha

haha trima kasih juga kerana sudi jenguk blog mengarut carut aku nih...:)
aku teruja weyh!! haha

Eyka said...

ceh! bab terharu 2 tipuu! wekk! hahahaaXD

Simpleblanklife said...

hahaha ala, ko pecaya jela..jgnla bangkang. apedaaa....hahahaha :P
sengal kau eyka oii!! mesti penat kekasih HATI kau jaga! untung ko comel...hahahaha

Eyka said...

hahaha..nak cye la ni..tgok..*tayang muke pcye..haha*

mane ade penat..eyka sangat baik aww:) *senyum gaya mak nyah..haha*

Simpleblanklife said...

peh, aku hampir2 tertipu dengan wajah percaya kau tuh! hahahaha....:P

peh, baik?? ok, giliran aku lak nak wat muka percaya ni....kah3...:D