Pages

Saturday, March 26, 2011

FoLLOWER aku dah 1999? silap. baru 199 rupanya.

assalamualaikum....:)
tetiba baru perasan follower dah 199. gila kan? untuk orang yang noob macam aku ni. aku tulis pun suka - suka je dalam blog. penulisan yang kengkadang ley buat orang muntah darah or sakit pinggang membacanya ( mengarut ).

bila nak cecah 9999? tunggu dah dekat arwah maybe jejakla kan. haha aku pun jarang update info - infi macam orang lain. pembaca tetap? mungkin tak kan ada kot...haha sapa jelah nak baca blog buruk macam aku punya. tak ada kelip2 bagai macam blog orang lain. semuanya basic je.

tapi kau semua jangan risau. aku menghargai orang yang tekan follow kat blog aku. serius. aku selalu tengok blog - blog orang yang follow aku. tak percaya? memanglah, sebab aku tak tulis kat semua shoutbox. sebab aku tak suka copy paste ayat yang sama untuk semua orang. kenapa?

kerana bagi aku, keikhlasan penting untuk semua. apa kaitan dengan ikhlas? ala, no big point pun. aku cuma rasa satu ayat tu untuk seorang je. kalau dah semua orang dapat ayat sama, agak - agak itu perbualan or sebuah berita? or sebuah ramalan cuaca? ya, maaf. aku memang kolot pemikirannya. maafkan aku ok...:(

aku tahu ini post mengarut. sorry kalau mengganggu ruangan dashboard semua follower. aku mintak maaf sangat - sangat. :P

follower ke 200? mungkin esok lusa baru muncul. susah woo nak tambah orang follow. err...maksud aku yang betul - betul suka NAK BACA blog ni. kalau aku ni lelaki maskulin mungkin ramai r kot..haha ok, ini gurau sahaja. :) senyumlah sikiT!!!

sudahlah, jom lah pergi ke bilik air dan mandi. dah pagi dah ni. nak ikut? tak boleh. sebab saya nak pergi jamban dan bukan pantai. masing - masing pergi sendiri! haha 

SELAMAT PAGI SEMUA!! sayang korang!! :)


kenapa ada gambar yui kat atas? sebab aku minat dia. lagu sedap dan pada pendapat aku, gaya dia cool. kenapa? kerana dia lebih sopan berpakaian dari artis MALAYSIA.
setuju? bangkang? korang tentukannya...:)

No comments: