Pages

Saturday, March 5, 2011

BLOG Sampah. Maafkan aku :)

Blog ini tidak mempunyai apa - apa.
ia semuanya adalah rekaan semata.
aku menulis untuk aku dan mereka.
jangan dimarah diri ini.
aku bukanlah sempurna.
kalau ada si sempurna, makilah diriku.
kalau ada si cantik budi, nasihatilah aku.
aku amat setia menjadi aku yang sepertiku.

kadang aku ketawa kejam matamu.
kadang kau dengar sakit hatimu
kadang kau rasa hina ketawaku
aku mohon ampun segala isi

ini bukan sajak puisi atau apa
ini perasaan hati bila lapar
berpusing cerita seperti angin
dah lapar, angin pun masuklah
ah, sudahlah haikal apa kau mengarut ni
aku pun tidak tahula, salah kau la ni.
siapa kau?
hanya jauhari yang mengenal manikam.

:)


4 comments:

Silent said...

kau ni gila la....
haha

Simpleblanklife said...

hahaha mana ada! ini gila - gila! bukan gila ok! hahha saja2 je nak menaip gak kan...jadila macam tuh!

hanisa sabrina said...

siap peribahasa --_____--
ahahaha.

tak menahan la kau ni haikal

Simpleblanklife said...

hahahaha ala, itu kan bahasa kita! aku saja je...bagi orang yang baca ingat sedikit demi sdikit kan...kan kacak bahasa melayu nih! :)