Pages

Saturday, March 19, 2011

Beza Lelaki Kacak Dan Lelaki Belacak

sebagai pembuka kata, ASSALAMUALAIKUM saya ucapkan kepada semua pembaca beragama Islam. semoga semuanya sihat sejahtera hendaknya.

apa topik hari ini? siput makan belacan? atau mariah carey gemarkan mawi?
ok, itu benda yang mustahil untuk dibincangkan ok. saya tidak gemarkan gosip - gosip tidak menarik seperti itu.

Apa Beza Lelaki kacak dan Lelaki Belacak? ( belacak? err....buruklah maksud aku..)

korang nak tahu apa bezanya?

INGINKAN TIPS DALAM MENCARI YANG KACAK?

takut mendapat jejaka BELACAK sebagai teman hidup?


rilek, banyak cara kita boleh kenal mereka ni....(termasuk aku. jgn anggap aku ni perempuan atau pun makhluk DUA ALAM.. <------( credit to DDR FILM )


jangan buang masa lagi kawan, kita bincangkan yuk!

ok, seikhlas aku, aku dapat rasakan yang lelaki ni memang nampak hebat simpan rahsia, tapi sebenarnya mereka senang dikorek rahsia. <-----fakta tambahan



<------- INI KE KACAK?




MANA BELACAK? MANA KACAK?


BEZA terbaik ialah...............

1. Lelaki kacak menepati janji, tetapi lelaki belacak hanya rajin bertemu janji.

- apa maksud dia? yang kacak memang tepati janji. kalau dah kata setia, terus setia. kalau dah kata nak pilih seseorang gadis untuk menjadi isteri, dia akan berusaha ke arahnya. tetapi lelaki belacak? hanya kacak pada rupa dan selalu bertemu janji. dengan gadis berlainan pula tuh.
ok, korang setuju? 
aku tak tahu..nilai sendiri..

2. Lelaki kacak bahagia denganmu, tetapi lelaki belacak bahagia bersamamu.

kan sama je tuh!! apa ko tulis nih??
- rilek...aku maksudkan lain...dengar dulu..jangan marah - marah..maksud DENGANMU itu yang aku maksudkanlah kan adalah......
' Dia bahagia DENGANmu di mana. dengan itu bermaksud bersama walau di mana. rapat. sentiasa.'
dan BERSAMA yang aku canangkan adalah bahagia di depan kau sahaja. di belakang? ya, dia memang bahagia, tetapi dengan gadis lainlah. mungkin juga dengan lelaki lain. GULPSS! baik janganlah..bahaya. kes gay memang semakin meruncing ya. sangat tajam runcingnya...

3. Lelaki kacak ialah seorang yang pemurah dan lelaki belacak hanya mahu kamu dengan harga yang murah.

- maksud : pemurah itu ialah pemurahla. korang paham sendirilah. dan lelaki belacak hanya pandang ko dari mata fizikal dan giurkan kamu. bukan atas cinta suci, tapi atas nafsu kuda. <---maaf kuda. saya tidak bermaksud begitu. err...maaf taw encik kuda.

Kesimpulannya, yanga kacak itu yang baik. bukan yang cantik dan elok paras rupa je. hati juga mau baik. ni hensem je lebih, tapi perangai? macam sampah. baik x payah.. KAN?


hei, sudahlah, aku ada 3 idea je ni. ada yang nak tambah? tambahla kat ruangan komen nih. jangan risau, nanti orang bukak, orang baca gak komen kan. dorang dapat taw gak kalau ada sesapa nak bangkang or betulkan entry ni. ok, ada berani?



19 comments:

alyaaboolat said...

aku mahu lelaki kacak!!ayat papa terbaeklah!!

Simpleblanklife said...

hahaa xde apa yang baiknya pun...aku main tulis je tuh...hu3...pape pun thanx gadis COMEL oi!! hahaha alyaa BULAT! kah3....

Zulfikar Hazri said...

lekaki kacak??? lelaki kacak macam saya....hahahahha :)

cik fza said...

tp yg kacak mesti susah nk cari kan..
aiyok..

Nadia Yusoff said...

Hahahaa.. Mcm ayat utk promote lelaki kacak je... Slalu org akn kate lelaki kacak adalah playboy.. ;P

fasha said...

huhu..cemtu yee lelaki belacak..hehehe

mazura manru said...

soklan cepu mas! ko kacak ke belacak?

Simpleblanklife said...

hahaha brader zulfikar, aku taw ko memang kacak...!! serius! kah3,....:D

Simpleblanklife said...

cik fyza, meamng susah woo mau carik, tapi biasalah, barang baik memang biasa limited kan?
dan nak dapat barang baik, modal kenalah besar sikit....hahaha usaha penting geng!!! haha

Simpleblanklife said...

haha memang promote laki kacak pun....tapi KACAK dari semua sudut..bukan takat rupa je...kalau rupa je, memang damn lah playboy tuh...hahaha

Simpleblanklife said...

hahaha misz fasya! haha aku main tibai je guna nama belacak....sorry taw belacak...aku x niat menjatuhkan waterface kamu...hahahaha

Simpleblanklife said...

errr....mazura, aku ni jenis.....err....malula nak cakap....kacak kot...hahahahaha

fasha said...

sian ikan belacak..org kate die hodoh..hahah...

Simpleblanklife said...

hahaha sbb tu aku mntak maaf awal2..hahaha

PeNgEmiS dUniA said...

belacak tu menatang ape ? ikan belacak aku kenalla . haha

IftiMonstaa said...

ewah! haha terbaik!

Simpleblanklife said...

ni manusia belacakla...haha aku main sebat je...dah dekat2 dengan kacak tuh..haha

wah si MONSTAA! thanx ok! :P

hanisa sabrina said...

pahal la sesat ikan belacak X)

saya mahu lelaki kacak ? tapi saya yang kacak . mcmna ni ?

Anonymous said...

Speak (talk) of the devil and he will appear (is sure to appear).