Pages

Thursday, February 24, 2011

Rasa Hati : Siapa Suka Blog Aku?

siapa suka blog aku?

serius aku x tahu. mungkin ada, mungkin tiada.
sekalipun aku cari, mungkin tidak akan ku jumpa. ya, aku bukan siapa untuk tahu. 
aku tidak punya kuasa untuk menapis, mencari penggemar ruangan ini.
aku tiada apa.

siapa suka blog aku?

kalau ku tahu, ingin sahaja aku cerita pada semua. ingin saja aku khabarkan pada mereka semua.
kenapa?
kerana aku gembira. suka hati tertitip tiupan mereka yang cintakannya.
aku gembira tak terhingga. 
inilah penghargaan buat diriku.

siapa suka blog aku?

keras sahaja hati jika mereka kata mereka suka.
walau suka atasnya, bawahnya dan ada yang suka dalamnya.
tapi aku hairan. aku diam
adakah manusia yang sukakannya?

siapa suka blog aku?

aku bukan hebat. aku bukan si pujangga puitis pencari makna.
aku manusia biasa. kadang aku menulis tentang itu dan ini.
kadang aku menghantar kata - kata tipis kualitinya
kadang aku mengarut sahaja
adakah yang sukakannya?

siapa suka blog aku?

kalau ada yang suka, mesti gua gembira lorh...
aku bukan apa, cukuplah mereka mampu tersenyum melihatnya, atau mungkin ketawa. janji bahagia.
aku tidak mahu ada yang semakin sedih atau kecewa melihatnya.
maafkan aku
kalau itu hakikatnya.

siapa suka aku?

ok, ini dah lari dari tajuk.
aku xkacak macam kamu.
tak ada keje nak carik siapa sukakan aku lagi.
nantila tunggu habis belajar.
aku malas pk pasal gadis.
banyak benda yang aku nak capai dulu
terima kasih semua!!!!




HAHAHA
ini hanya post mengarut.

nak kutuk aku, silakan kutuk kat bawah....ok?


salam malam selam,

HAIKAL

9 comments:

Epola said...

da liuk lentok melayan, alek alek smpai part last ;
aigoo~~ LOL!!!

singah ;
EPOLA

Simpleblanklife said...

hahaha saja2 je tuh...ala, memang entry bosan pun...sabo jela ok....kah3

pape pun, THANX taw!!! ;)

mohfi said...

Mohfi suka...suka gambar kamu ;) DSLR aper dowh~

Simpleblanklife said...

haha gila kau! itu D-C510 sony ericsson! hahahaha hp bengong je tuh dowh....aku mane mampu nak beli kamera mahal2 tuh...t la tggu aku keje t...hahaha

btw, thanx ok! he3

Eyka said...

ececeh~ hahahaXD saya tak suke blog awak sebab awak kacak sangat..nanti saya tak leh tido malam~ tehee~:) *senyum sampai telinga! haha*

Simpleblanklife said...

hahaah peh, kacak ye...mmg la aku senyum samapi tertutup tlinga aku! kah3....thanx kawan.,!!! he3

Bella Bell said...

hahaha....saya suka blog awkkk.....

senyum sampai ke belakang kepala :P

Bella Bell said...

hahaha....saya suka blog awkkk.....

senyum sampai ke belakang kepala :P

Simpleblanklife said...

hahaha thanx si loceng bella!!! kah3....aku nak wat kendurilah sbb kau suka ni haa...kah3...