Pages

Friday, February 18, 2011

bila bosan

bosan malam ni. mainla photoshop. edit2 tuk header orang...saje2...haha
ini jela aktiviti yang ada kan bila tengah pagi camni....ni la bndanya. buruk cam hape entah...hahahahaha



haha oleh sebab dia pmpuan, aku wat la pinky2 sikit, tapi still crowded la...aku suka design camni haa. kacakla pada aku.
walau sakit mata orang tengok. kah3.
lantakla pe orang kata. aku pun x taw dia suka ke x header ni. saja je. dia suh aku wat, aku sebat jela.
hahaha..
oklah, jom la tidur ok...sok ade klas lagi!
bubye semua.

assalamualaikum

9 comments:

Mr Daha said...

Nak banner free.. :P

Haikal Blank said...

hahaha tgklah kalau ada masa trluang bro.....x janji pape, biasala, student kan...:D mesej je kat fb nak header camne. ade masa, aku watkanla ok...tapi promote blog aku la t!!! kah3....guraw....

Shioru said...

NAK JUGAK NAK JUGAK.eh dh tido ke?bkn ada kat fb td >.>

Haikal Blank said...

haha aku x hebat manela...hu3.. brader scha tadi kat fb tuh lagi hebat tuh....haha
aku xkesa, tapi tengokla. xde mase sgt skang ni haa...maybe lambat lagila....mggu pan ada 3 test woo!! haha
paham jela, student kan....bersepah test2 haram nih. kah3

Nur Liyana said...

tapi header yg awak buat tue ok ape...

sicKo^ said...

rajin ko tolong orang buat header.. ni rasa cam nak mintak gak nih :p

Haikal Blank said...

haha waah, trimas yana! xckup kick laa.....ingat nak try lagi! hahaha

wah sicko....aku bukan xnak wat, just kalau ade masa je ok...lagipun aku x pandai dowh...malu je...hu3

tengkuaten said...

paaa. thyanks. terharunya. siap ada entry lg. thankyouuu2! :)

Haikal Blank said...

hahaha saje2 dowh....jgn marah lak!!! :P