Pages

Saturday, February 19, 2011

dwimonolog cinta pertama

 malam ni, aku hanya ingin berborak atau bermonolog sendiri. aku teringat akan si dia. cinta pertama kononnya. ya, ia cinta pertama. siapa sangka si buruk macam aku pernah bercinta? memang kelakar bukan...kah3

aku tiba - tiba teringat akan si dia. dia lawa, cantik, punya senyuman menawan, mantap dan semuanya. ehh?? hahaha gurau sahaja. jangan ' amek port ' sangat. tapi serius, dia memang perfect bagi aku. opps, aku ada dengar ada orang bertanya siapa? oh, itu rahsia...tidak mungkin ku tulis di sini.

HAHAHAHA...:D

dia masih wujud dalam ingatan. tapi sebagai rakan. aku sentiasa menghormati dia. kalau aku rasa tertipu, aku senyumkan sahaja. aku gembirakan hatinya. aku tahu dia tahu. (senyum). kalau dia merajuk dahulu, memang habis semua diamuknya. aku diam sahaja memberi ruang. sekejap lagi elokla tu! kah3. biasala kan. perempuan. kamu semua faham juga kan wahai lelaki? :P


NORMAL LAA!!

    "waktu bercinta, semuanya memang manis. yang busuk dihidu wangi. yang buruk ditutup sepi. yang cacat dibiar pergi. yang cantik semua dipuji. yang indah, tetap di hati."

kata - kata ikhlas dariku. aku tahu kamu setuju? sekali lagi bukan? hahaha biasalah..........

tapi hubungan x lama. walau banyak manis dan pahit menimpa, tapi akhirnya masih sedih juga. pertama kali juga lah air mata jantan dariku gugur jua. MACAM ****. kah3....sedihla gak kan...normal laaa....:D

tapi untung aku jenis pantas berfikir. 'wa rilek maa'. aku hormat keputusan dia sebab aku tahu dia benar dan aku salah. itu pasti.:)
kami terus menjarakkan diri sejarak - jaraknya. eh, yeke?? mana ada. kami professional kononnya. kadang - kadang tu berborakla gak. tapi sebagai kawan la. perbualan aku kau itu pasti. dan aku memang doa dia bahagia dengan jejaka pilihan dia sekarang. mereka memang seCOCOK bagiku. sama - sama padanla sengan cerita. wooW!

eh, aku x jeles ke? iskh, tak kan ku jeles. dia bahagia kan, aku gembira dah. cukupla dia dapat tersenyum melihatku, aku dah sangat suka dah. tak perlu dia sukakan ku macam dulu. dia ada hidup dia kan dan aku lagi suka dia bahagia dengan cara dia. tak taw la kenapa. tengok dia senyum punh dah buat aku rasa lega sangat - sangat dah. hahahaha klakar kan? korang x rasa klaka pun xpe. (tapi aku majuk r camni ) kah3 gurau......................

sekarang aku memang malas dah fikir pasal cinta. baik aku menambah kawan - kawan yang cool, sporting, dan memahami. sebab aku ni memang susah nak jaga adab dalam perbualan.! asyik mengarut je! aku taw perempuan memang x suka sangat ngan orang sepertiku. adat dunia. aku tidak pandai dan baik seperti mereka. MAAFKANLAH aku ok. :)

sekarang aku bahagia sebagai student UTHM. U paling gempak dalam Malaysia! lebih - lebih pulak. haha ala, biarlah, aku nak promote gak u kesayangan aku nih!! :P

nampak skema kan? kah3


ini gambar penulis entry ni. memang jiwang ye pepagi nih. harap maaf.haha
eh, ayat aku nampak sangat skema ye. kerana aku juga seorang yang skema. (jangan gelak )

selamat malam sayangku semua!!


No comments: