Pages

Sunday, March 13, 2011

Rasa Hati : Sayang - Kau dan Mereka

Aku termenung lagi...macam - macam ku fikirkan...
tiba - tiba dalam peleraian minda, aku terfikirkan dia.
aku tersenyum sebentar. ops, ada juga sedihnya. tapi ku tahu cinta ini buta. ya, nama pun sesama manusia bukan. haha biasalah KAN.......

tapi ligat otak ku mengenang dia. ya, dia bukan siapa. cuma cinta lama. ketawa kecil kadang. yalah, orang buruk macam aku kan kelakar bila cerita jiwang 
merata macam ni..




Aku nyalakan rokok winston sebatang. menghirup udara segar malam kononnya. (tapi kenapa ada matahari kat gambar atas? ) abaikan jela....hahaha silap.
dia memang cantik. dia hebat. dia kuat hatinya. ah, mengarutla aku ni. lebih2 lak puji. kang ada orang muntah lak kang. haha
ala, bukan apa, sesaja.....:)

aku berfikir kembali? diakah yang ku benar2 sayang? ah, aku tidak tahu. tapi hakikatnya aku cuma mahukan dia dan mereka bahagia. siapa sahaja yang pernah merasai kewujudanku, aku sentiasa doakan semua. tidak kira cinta atau rakan. itu sahaja yang ku fikir. kebahagiaan semua! ini serius.



bila aku bicara soal hati, hati aku untuk mereka semua yang menyayangi aku dan menghargai aku. aku tidaklah begitu memilih, tapi cukuplah mereka gembira dengan ikhlas akan kehadiranku, aku sayang mereka. :)

ini hanya luahan hati dari aku untuk kamu.


* semenjak - menjak ni aku banyak katakan yang aku sayang itu dan ini. kenapa ya? kerana aku betul - betul ingin kamu terima dan tahu dan menghargai apa yang ku beri ikhlas dari hatiku ini....

:)

" aku cukup gembira jikalau kau membenarkan aku mencuit hatimu walau sedikit. ia penghargaan yang amat besar bagiku..."


---> maaflah lukisan tu buruk..paham jela, lukis guna mouse..haha senget2 bagai..aku pun x kreatif mane...hu3





3 comments:

hanisa sabrina said...

wehh .kau lukis guna apakah ?
lawa kot !

Simpleblanklife said...

hahha poyola ko...apenya lawa..senget2 je kot...hu3...
lukis guna apa? kat laman web ape entah...ala2 paint la gak...cuma cool cket....:D

Zieta Yunos said...

kreatif la cmtu....