Pages

Monday, February 21, 2011

Febuari Bulan Mencapap

" Febuari bulan Blog aku mencapap. "

wah, apa statement nih?? adakah aku benci blog aku?

BUKAN!! aku cuma nak jelaskan yang pada febuari 2011 inilah baru aku pasarkan blog aku untuk ditonton. aku juga baru cuba menonton cerita blog orang lain. lambat kan aku ni?

ala, biasalah...aku bukan apa. cuma bila aku dah mula menulis dalam sudut yang lebih besar, aku baru berani nak bagi korang semua tengok. sebelum - sebelum ni cuma sampah je kot. (sampah? ) iala tu mungkin pada pandangan orang lain. pedulikanlah....

cuba tengok status ni :

jun 2010, kosong?? hahahahaha



bulan febuari seribu lebih view. tapi sebelum tuh?? haha 2, 3 orang je... tiba - tiba rasa seronok lak. ada gak orang nak tgk blog buruk aku nih. *syukur

kalau ikut bilangan follower pun, bulan ni meningkat 5 kali ganda dari sebelum tuh.. hahaha serius, aku nak nangis dah ni! haha

memang nampak r aku memang noob lagi dalam dunia menaip nih.

so? korang kalau nak kutuk ke apa ke, silakanlah., aku mengharap korang kutuk. supaya aku bolehla perbaiki lagi penulisan aku ni ke arah yang lebih hebat dan mampu puaskan hati ramai orang.

weyh, tolongla kutuk taw!! :D

aku pun x nak komen banyakla...
ni entry suka - suka aje...sekadar hiburan minda hati aku..

*malam ni nak study statistik.
sapa yang pandai? ajarkanlah aku... :P

6 comments:

Epola said...

newbie jgk. hehe^^
salam singgah

Taylor Swift punya rahsia, jemput singgah jugak! ;)

Simpleblanklife said...

haha ala, rilekla.. saya sangat2 noob kot...maafla ok...:D pape pun thanx taw sudi datang!!! hahaha

Zulfikar Hazri said...

uiyyohh naik mendadakk.. baguih2 usaha tangga kejayaan :) :P

Simpleblanklife said...

haha thanx bro!! he3....support taw!! :D

Encik Blogger said...

same geng.. same2 ar mencapap~ hehehe.. same ar kite new and bie

Simpleblanklife said...

hahaha tapi jgn melampau capapnya! bahaya bro! kah3.....yup, tapi saya lebih mentah. mintak tunjuk ajar ya...:D