Pages

Thursday, February 10, 2011

Cinta Sepetang Bersamaku

    Assalamualaikum semua. apa isu hangat yang terbaru? ok, saya pun x tahu sbb lama x beli suratkhabar. Hidup itu sukar kan? apa masalah biasa remaja? cinta? ye, memang pun! ade yang bermasalah kerana putus cinta, ada yang kecewa tidak diterima cintanya dan ada juga yang kecewa kerana terlalu BANYAK terima cinta? huh, ini memang masalah. hahaha.

    Gelagat CINTA remaja memang kelakar. tanpa ada apa - apa halangan katanya. kadang sampai melanggar hukum agama. eh, silap! bukan kadang2, tapi dah hampir setiap masa dah. kan? kah3. korang juga yang tahu sendiri. xpayah dah celoteh ini berkata - kata. Yang pasti, ramai - ramai pasangan bercinta kat Malaysia ni macam dah hidup kat dunia diorang sendiri bila berDATING. xde dah nak dulik pe orang pandang semua. ok, bukan semua begini. saya tahu anda BAIK. :)   saya bangga dengan anda.
Kalau boleh, janganlah buat maksiat ok. kita tahu kan batas agama. okla, orang kata kubur lain - lain kan? Tapi kita janganlah bagi orang lain dapat dosa sama. :D
hahaha tapi memang kelakar kan gelagat orang bercinta?

inilah hakikat dunia. tiada komen lagi tentangnya. kah3

CINTA, Cinta, cinta.....................
ianya sangat SUBJEKTIF. memang sangat pening dengannya. tiada siapa sangka. lagi la kita ni kan. yang kurang ilmu, lemah imannya. eh, bukan kita. aku je...korang semua sangat hebat. aku kagum! :)




----------------------------------------------------------------------------------

okla, dari mencarut mengarut x tentu pasal, jom kita layan lagu ni haa....aku suka sangat2... layan jiwang petang2 ni kan. teringat bagaimana perasaan sebagai seorang yang sedang berada dalam dunia CINTA  tuh...hahahaha

ENJOY IT!!!


The Peanuts - Emosi Cinta




2 comments:

hanisa sabrina said...

haikal dan cinta .:P
haha.
jiwang la .lol :D

Simpleblanklife said...

hahaha standardlah !! ko bace diam2 je ok...kah3